خواص سنگ ها, سنگ درمانی, مطالب خواندنی

سنگ درمانی کودکان

در جهان امروز بسیاری از مشکلات نظیر بیماری های روحی و روانی و یا مشکلات جسمی، سبب به وجود آمدن احساسات ناخوشایندی در کودکان می شوند. کودکان از هر لحاظی در مقایسه با یک فرد بالغ، حساس تر هستند و این مشکلات بیشتر آن ها را آزار خواهد داد. در ادامه مطلب به سنگ درمانی ویژه کودکان خواهیم پرداخت که استفاده کردن از سنگ های نام برده سبب ایجاد احساسات مفید و مثبت در کودکان خواهند شد.

سنگ کوارتز :

کوارتز شفاف سنگی است که دارای انرژی و نیروی ویژه ای بوده و به سنگ شفابخش نیز شهرت دارد. با در دست گرفتن سنگ کوارتز توسط کودک، تخلیه انرژی در وی یا به صورت آهسته و یا به صورت ناگهانی رخ می دهد. در زمان خالی شدن انرژی سنگ، احساسات ناخوشایندی همچون غم و ناراحتی از کودک شما دور می شود و احساس شادابی و نشاط در او ایجاد خواهد شد. به گونه ای که انگار کودکتان در معرض یک شوک الکتریکی بسیار ملایم قرار گرفته باشد.

سنگ یاقوت سرخ :

عوامل مختلفی مثل رسیدن به سن بلوغ ، شکست های تحصیلی ، طلاق والدین ، مرگ یکی از عزیزان و سایر مشکلات سبب ایجاد  حس اضطراب و استرس و غم و ناراحتی در کودک شما خواهند شد. در این گونه موارد به شما پیشنهاد می شود تا  از خصوصیات بی نظیر سنگ یاقوت سرخ غافل نمانید! این سنگ قادر به جذب امواج و انرژی های منفی محیط بوده و سبب ایجاد حس آرامش در کودک خواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود که اگر فرزند شما دارای مشکلات و بیماری های روحی و جسمی می باشد، تکه ای از این سنگ را در اتاق او قرار دهید.

سنگ عقیق قرمز :

همان گونه که می دانید سنگ عقیق به سنگ عزت نفس شهرت داشته و حس عزت نفس افراد به خصوص کودکان را تقویت می کند. لازم به ذکر است که رگه های صورتی رنگی که در درون سنگ عقیق قرمز مشاهده می شود، قادر است تا حس عشق و علاقه بین والدین و فرزندان را تقویت نماید.

سنگ یشم :

سنگ یشم در حقیقت سنگ تسکین دهنده احساسات نیز هست. کودک شما به راحتی می تواند این سنگ را به صورت دستبند ، گردنبند و غیره استفاده کند. سنگ یشم سبب تقویت حس اعتماد به نفس و اتکا به خویشتن در کودک شما شده و این حس را درون او ایجاد می کند که در زندگی می تواند به تمامی آرزوهای خود برسد.

سنگ لاجورد :

سنگ لاجورد به عنوان یک سنگ متعادل کننده بسیار عالی برای کودکانی است که قابلیت های روانی خاصی را از همان دوران اولیه زندگی از خود نشان می دهند. لاجورد با رنگ آبی خاص و زیبایی که دارد، سبب تحریک حس هوشیاری ، خودآگاهی و تمامی حس های روحی و روانی در کودک خواهد شد. هم چنین به کودک کمک می کند تا به آگاهی معنوی دست پیدا کند.

چشم ببر :

سنگ چشم ببر برای کودکانی که از نظر روحی و روانی سرکوب شده اند، سنگی بسیار مناسب بوده و قادر است تا قوای روحی و و روانی این کودکان را تقویت نماید. تنها کافیست به کودک این اجازه را بدهید تا بتواند نیروی موجود در این سنگ را کشف کند.

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید ، برای درمان آن با سنگ های قیمتی ، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

برای مشاهده انواع سنگ راف  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =