خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

تسبیح شاه مقصود و خواص آن

سنگ شاه مقصود جنبه تاریخی داشته و دارای ویژگی های ماورائی بسیار زیادی است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی این سنگ و خواص معنوی و اعجاب انگیز آن بپردازیم.

جالب است بدانید که معدن اصلی سنگ شاه مقصود در کشور افغانستان و در کوه های کناری شهر قندهار در اطراف مزار امام زاده شاه آقا که یکی از نوادگان امام کاظم (ع) می باشد، قرار گرفته است. نام این تسبیح برگرفته از نام “شاه مسعود”، یکی از فرستادگان پادشاه صفویه می باشد که حاکم وقت قندهار بوده است. در ابتدا این تسبیح به نام تسبیح شاه مسعود شناخته می شد. اما به مرور زمان و با تغییر لفظ به نام تسبیح شاه مقصود معروف شد.

نکته جالبی که در رابطه با سنگ شاه مقصود وجود دارد این است که بر خلاف سایر سنگ ها، هرچه بیشتر از آن استفاده می شود، دانه های آن براق تر شده و به ارزش آن اضافه می شود. سنگ شاه مقصود یکی از اعضای خانواده سنگ یشم بوده و تمامی خواص این سنگ را دارا می باشد.

سنگ شاه مقصود در رنگ های مختلفی از جمله  زیتونی، زرد، سبز،سبز تیره، قهوه ای و … مشاهده می شود. با دارا بودن این تسبیح علاوه بر گفتن ذکر، از خواص و فواید زیاد آن نیز بهره مند خواهید شد.

تسبیح شاه مقصود و خواص آن

  • برخی از خواص تسبیح شاه مقصود:

افزایش دهنده انرژی های مثبت، کاهش دهنده انرژی های منفی، کاهنده اضطراب و استرس، تنظیم فشار خون، کمک به درمان بیماری های کبدی، تقویت دستگاه گردش خون، آرامش دهنده اعصاب و …

تسبیح شاه مقصود و خواص آن

.

برای مشاهده انواع مدل های تسبیح شاه مقصود  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =