اخبار

ثروتمندترین خانم آسیایی

یانگ هویی یان

خانم میلیاردر چینی که ثروتش را از پدرش به نام یانگ گوئو کیانگ، به ارث برده است. در سال 2010 از سوی مجله فوربز به عنوان 277 مین میلیاردر دنیا با ثروت 4.3 میلیارد معرفی شد. خانم یانگ، سهامدار اصلی شرکت کانتری گاردن است که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت دارد.

یانگ هویی یان، در سال 1981 در شاند استان گوانگ دانگچین متولد شد. او دو خواهر دیگر دارد. پدرش، در سال 1997 شرکت بیگویی یوان را تاسیس کرد که بعد ها به نام کانتری گاردن تغییر یافت. یانگ هویی، از همان دوران نوجوانی در جریان معاملات کسب و کار املاک و مستغلات پدرش قرار داشت. پدرش یک کارآفرین معروف چینی در زمینه املاک و مستغلات است. در سال 1954 در گواند دانگ بیجیائو متولد شد. خانواده او در دوران جوانی اش بسیار فقیر بودند و در مزرعه زندکی می کردند. در ابتدا و زمانی که 20 سال داشت، در یکی از شرکت های مهندسی عمران دولتی مشغول به کار شد.

یانگ گوئو کیانگ تا دهه 1990 به مقام مدیریت کل ارتقا یافت. وی علاوه بر امور کسب و کار در امور خیریه نیز مشغول به فعالیت بود که طی 10 سال هزینه تحصیلی بیش از 4000 دانشجو را تامین کرده است.

در سال 2007، یانگ گوئو کیانگ حدود 70 درصد از سهامش را در شرکت کانتری گاردن قبل از عرضه عمومی سهام آن در بازارسهام، به دخترش یانگ هویی یان منتقل کرد.

یانگ هویی یان به دانشگاه ایالت اوهایو رفت و در سال 2003 با مدرک بازاریابی و لجستیک از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. در ابتدا مسئول نظارت بر استراتژی های تدارکات و منابع شرکت خانوادگی بود، و در سال 2005 به سمت مدیر دپارتمان تدارکات گروه کانتری گاردن برگزیده شد. با وجود اینکه ایشان سهامدار عمده شرکت بود، پدرش همچنان رئیس شرکت باقی مانده بود.

در سال 2006 به عنوان مدیر اجرایی شرکت انتخاب شد. ایشان با وجود اینکه بخش بسیاری از ثروتش را در رکود های اقتصادی از دست دادن، همچنان جزو ثروتمندترین افراد در چین محسوب می شود.

کانتری گاردن، شرکتی در زمینه توسعه دارایی ها و املاک در گوانگ دانگ چین است که حوزه فعالیت اصلی اش، بر ساخت املاک مسکونی برای مشتریان نهایی است.

همچنین ایشان، در سال 2006 ازدواج کرد و ساکن فوشان در چین است و خانه هایی در بخش هایی از چین، آسیا و استرالیا نیز دارد.

برای مشاهده انواع انگشتر طلاروس زنانه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 − = 75