ادعیه و حرزهای مجرب, مطالب خواندنی

رازهای نهفته در شرف الشمس

اغلب افراد تصور می کنند که شرف الشمس یک نوع سنگ و نگین انگشتر می باشد؛ اما شرف الشمس دعایی است که پشت نگین عقیق زرد با آدابی خاص در روز ۱۹ فروردین حکاکی می‌شود. برخی معتقدند در این دعا رازهایی نهفته است که در گرفتاری‌ها و مشکلات به آن‌ها کمک می‌کند.

خواص شرف الشمس:

برخی بر این باورند که انگشتر شرف الشمس، سنگ، گردنبند شرف الشمس و حتی نیم ست و دستبند شرف الشمس به هر شکلی که به همراه شخص باشد، برای ایمن ماندن در سفرها و دور کردن بدى‌ها و حفاظت جان انسان است. از دیگر خواص عقیق زرد شرف الشمس می‌توان به خیر و نیکی فرزندان و هم‌چنین افزایش رزق و روزی اشاره کرد. آرامش خیال از خواص حرز شرف الشمس بوده و چشم زخم را برطرف می‌کند، برآورده شدن خواسته‌ها و آرزوها و بهبود بخشیدن برخی از بیماری‌های جسمی و روحی به‌خصوص بالا بردن قدرت بدنی است همچنین از خواص سنگ عقیق زرد می‌توان به این موارد اشاره کرد که سبب پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش می‌شود و بر روی جذب و هضم غذا و سیستم گردش خون در بدن و چاکرای ۳ و لوزالمعده و غدد پانکراس و دیواره مربوط با این دو غدد تأثیر بسیار زیادی دارد.

دیگر خاصیت‌ها از خواص انگشتر شرف شمس:

در طول سالیان گذشته و حتی امروزه انگشترها اهمیت بسیاری داشتند و علاوه بر کاربرد های زینتی که دارند از نظر اعتقادی نیز بسیار با ارزش هستند و دارای خواص زیادی می باشند. در اسلام نیز انگشتر ها و نقش ها و دعاهایی که روی آن‌ها حک شده است اهمیت بسیاری دارند به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تهیه انگشتر شرف الشمس و بهره بردن از خواص انگشتر شرف الشمس هستند که توصیه بسیاری شده است. به‌طور کلی از خواص انگشتر شرف الشمس یا خواص گردنبند شرف الشمس زنانه و مردانه همان خواص حرز شرف الشمس را میتوان استخراج کرد، بسیاری از مسلمانان معتقدند هر فردی آن را نزد خود نگه دارد خداوند به واسطه این دعا، همیشه حافظ و نگهدار او خواهد بود و دوری از فقر افزایش روزی از مهم ترین خواص انگشتر شرف شمس است. اما باید به این نکته توجه داشت که چون حرز شرف الشمس معمولا بر روی عقیق زرد نوشته می‌شود از خواص ویژه عقیق زرد نیز بهره خواهید برد.

مرسوم است که برای بهره بردن از خواص انگشتر شرف الشمس و به‌طور کلی انواع انگشترها با ارزش معنوی، بهتر است که در دست راست قرار گیرد.

.

برای مشاهده انواع جواهرات با دعای شرف الشمس اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =