دانستنی ها

راهکارهای جلوگیری از زرد شدن مروارید

جواهرات مروارید از آنجا که بسیار خاص و زیبا می باشند، طرفداران زیادی دارند. مشکل اینجاست اگر از جواهرات ساخته شده از مروارید به خوبی نگهداری نشود و یا برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگیرند، دچار خشکی و در نتیجه تغییر رنگ خواهند شد. در ادامه مطلب مواردی را به شما خواهیم گفت که ممکن است سبب تغییر رنگ جواهرات مروارید شما شوند.

کیسه های پلاستیکی سر بسته و سایر محیط های گرم و بدون رطوبت و بدون تهویه از جمله محیط های سمی برای مرواریدها می باشند. در این محیط ها، مروارید دچار خشکی شده و زرد خواهد شد. می توانید جواهرات مروارید خود را در معرض هوای تازه قرار دهید تا از زرد شدن آنها جلوگیری نمایید.

تماس مروارید با عرق بدن نیز یک عامل دیگر زرد شدن انواع مروارید می باشد. البته لازم به ذکر است که تماس مروارید با تعریق بدن، از لحاظ جذب چربی توسط مروارید مفید است. اما اگر به صورت مداوم مروارید ها با عرق بدن در تماس باشند، تغییر رنگ داده و زرد می شوند.

در تماس بودن مروارید با مواد آرایشی نیز می تواند یک عامل دیگر در جهت خراب شدن و زرد شدن آن در نظر گرفته شود.

به طور کلی پس از استفاده نمودن از مروارید، می توانید آن را با یک پارچه نرم و تمیز خشک نمایید تا عرق اضافی و سایر مواد آرایشی به طور کامل از روی آن پاک شود.

.

برای مشاهده انواع  جواهرات مروارید  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 5 = 9