خواص سنگ ها, سنگ درمانی, مطالب خواندنی

رنگ درمانی با سنگ های بنفش رنگ

بنفش یک رنگ آرامش بخش می باشد که نمادی از صداقت، شجاعت، خلاقیت و اصالت است. به طور معمول از رنگ بنفش به منظور ایجاد حس آرامش، بهبود بیماری های روحی و روانی، افزایش قدرت تخیل و خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس  و … استفاده می شود. اگر می خواهید از تاثیرات آرامش بخش  و بسیار مفید رنگ بنفش برخوردار شوید، می توانید در محیط خانه و در رنگ آمیزی دیوار پذیرایی یا دیوار اتاق خواب از این رنگ زیبا استفاده نمایید.

سنگ های بنفش رنگ:

یک روش دیگر نیز به منظور بهره بردن از تاثیرات جالب و آرامش بخش رنگ بنفش وجود دارد و آن روش بدین صورت است است که شما می توانید از سنگ های زینتی بنفش رنگ نیز استفاده کرده و از تاثیرات رنگ بنفش برخوردار شوید. در ادامه با یکدیگر به بررسی چند سنگ زینتی بنفش رنگ خواهیم پرداخت.

  • سنگ آمتیست:

آمتیست با رنگ بنفش و زیبای خود سنگی بسیار مناسب و ارزشمند در زمینه سنگ درمانی بوده و خواص بسیار زیادی را دارد. از جله خواص سنگ آمتیست می توان به این موارد اشاره نمود: ضد استرس و اضطراب و آرامش بخش ، مناسب جهت ترک عادات ناپسند، کمک به بهبود بیماری هایی نظیر کابوس های شبانه و بی خوابی،  دفع انرژی های منفی از محیط،  جذب امواج مثبت، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد حس آرامش درونی و …

رنگ درمانی با سنگ های بنفش رنگ

  • عقیق بنفش:

همان گونه که می دانید سنگ عقیق یک خانواده بزرگ از سنگ های معدنی است که دارای رنگ ها و مدل های متنوعی می باشد. عقیق بنفش نیز متعلق به خانواده بزرگ سنگ عقیق می باشد و به دلیل رنگ بنفش و زیبایی که دارد، به سنگ خوش شانسی نیز معروف بوده و هم چنین  دارای خواص فوق العاده دیگری از جمله از بین بردن فقر، افزایش  برکت و رزق و روزی، محافظت ازفرد در برابر چشم زخم، افزایش شجاعت،  بر طرف شدن غم، ایجاد حس آرامش و … می باشد.

رنگ درمانی با سنگ های بنفش رنگ

  • سنگ کونزیت:

از آنجا که سنگ کونزیت تاثیری خوب بر روی قلب و عملکرد آن دارد، توصیه می شود که جواهرات ساخته شده با سنگ کونزیت را در نزدیکی قلب قرار دهید تا تاثیر آن بیشتر شود. از جمله خواص دیگر سنگ کونزیت می توان مواردی مثل ایجاد حس عشق و آرامش در فرد  و بهبود دردهای جسمی را نام برد.

رنگ درمانی با سنگ های بنفش رنگ

  • سنگ چاروئیت:

سنگ چاروئیت به “سنگ قدرت” یا “سنگ دگرگونی” نیز شهرت دارد. از جمله خواص مهمی که  سنگ چاروئیت دارد می توان به مواردی از قبیل تقویت قدرت خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس، درمان بیماری هایی مانند سردرد، رفع مسمومیت ناشی از الکل، بیماری های قلبی، مشکلات عصبی و … اشاره کرد.

رنگ درمانی با سنگ های بنفش رنگ

برای مشاهده انواع مدل‌های جواهرات آمتیست اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =