خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی, مقالات

سنگ اوناکیت (Unakite)

سنگ اوناکیت یک سنگ بسیار زیبا و بی نظیر می باشد که در ترکیب آن سه رنگ سبز، قرمز و صورتی دیده می شود.

رنگ سبز و زیبای سنگ اوناکیت باعث ایجاد شور و ذوق در قلب و ذهن انسان میشود و فرکانس عشق و مهربانی را درمحیط اطراف ایجاد می کند. یکی از کاربرهای سنگ اوناکیت ایجاد تعادل عاطفی در بدن می باشد.

انرژی کریستال سبز و صورتی موجود در سنگ اوناکیت سبب ایجاد تعادل در چاکرای قلب می گردد و درک نیازها و احساسات گوناگون را در انسان افزایش می دهد و به این ترتیب کنترل انسان را در فراز و فرود روابط عاطفی افزایش می دهد.

سنگ اوناکیت قرمز رنگ بسیار زیبایی داشته و تجسمی از قدرت و هماهنگی در روابط است .

یکی دیگر از رنگ های سنگ اوناکیت، صورتی است . رنگ صورتی این سنگ باعث ایجاد تعادل در قلب میشود و در انتشار احساسات عمیق و همچنین ترویج صبر و پشتکار بسیار تأثیرگذار است.

استفاده از سنگ اوناکیت صورتی به تدریج عادات بد و الگوهای نامناسب ذهنی را ازبین می برد و در رفع غم و اندوه و نا امیدی بسیار سودمند می باشد. به آن دسته از افرادی که احساسات ناخوشایند دارند و یا مشکلات زیادی در زندگی شان وجود دارد، استفاده از سنگ اوناکیت صورتی توصیه می شود.

سنگ اوناکیت (Unakite)

کاربردهای سنگ اوناکیت:

استفاده از سنگ اوناکیت باعث ایجاد تعادل در احساسات و روابط می شود و مشارکت و هماهنگی در کسب و کار را فراهم می کند. بنابراین استفاده ازاین سنگ به عنوان یک پشتیبان حرفه ای سبب افزایش موفقیت و پیشرفت در کسب و کار می شود.
سنگ اوناکیت در درمان بیماری ها و بهبود وضعیت روحی و جسمی بدن نیز بسیار مؤثر است. انرژی موجود در این سنگ سبب ایجاد روحیه در بدن می شود و نشاط و سرزندگی را برای انسان به ارمغان می آورد، همچنین درک و تحمل افراد را تا حد زیادی افزایش می دهد.
سنگ اوناکیت تأثیر قابل توجهی در ترک سیگار و مواد مخدر داشته و در طولانی مدت با حذف سموم مضر و انرژی های بد و منفی موجود دربدن به بازسازی سلول های بدن کمک زیادی می کند.
استفاده از نمونه های بزرگ تر سنگ اوناکیت محیطی سرشار از آرامش و انرژی های مثبت را فراهم می آورد و آلودگی های حاصل از امواج الکترومغناطیسی را تا حد زیادی کاهش می دهد . این سنگ بر روی چاکرای چشم سوم تأثیرگذار است و سبب بهبود فکر و اندیشه در افراد میشود.
سنگ اوناکیت هم چنین به رشد بافت های سالم در بدن کمک کرده و به خصوص از قلب و ریه محافظت می کند و در بهبود گردش خون و بهبود عملکرد و سوخت و ساز بدن تأثیرگذار است. حتی در برخی موارد سنگ اوناکیت می تواند در درمان بیماری هایی نظیر سرطان نیز مفید باشد و به ترمیم بافت های بدن بپردازد.

سنگ اوناکیت (Unakite)

خواص سنگ اوناکیت به اختصار:

  • باز کردن انسداد های انرژی
  • ایجاد تسلط بر خشم و اعصاب
  • تقویت شجاعت
  • کمک به رشد بافت پوست و مو
  • تبدیل احساسات منفی و وسواس های فکری به انرژی مثبت و سازنده روح
  • کمک به ترمیم اندامها
  • مناسب برای دوران بارداری جهت رشد سالم جنین
  • جهت تنظیم وزن بدن به کار می رود
  • رفع غم، اندوه، گوشه گیری و درون گرایی

برای مشاهده انواع مدل‌های سنگ تزئینی اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =